Recent Posts

Thursday

Cara Mudah Kumpul Senarai Email

Bila kita terlibat dalam internet bisnes anda akan melihat ada dua jenis produk atau servis yang berada dipasaran dimana anda boleh menjual produk itu sekali atau berkali-kali kepada pelanggan yang sama. Ianya bergantung kepada apa yang anda jual dan bagaimana anda menjualnya kepada orang ramai.

Jika anda mempunyai produk yang boleh dijual beberapa kali kepada pelanggan apa yang perlu anda ada adalah senarai pelanggan anda yang betul-betul berminat atau pernah membeli produk anda ini. Lazimnya untuk terus dapat menjual produk yang sama kepada pelanggan apa yang perlu anda ada adalah email pelanggan anda supaya anda dapat menghubungi mereka jika ada produk atau diskaun.

Untuk mengumpul email itu lain pula ceritanya, terus terang bukan mudah untuk mengumpul email para pelanggan kita kerana perlu melepasi beberapa proses agar betul dengan etikanya. Ramai yang tidak tahu hebatnya email marketing ini kerana anda boleh menjana pendapatan 4 angka satu bulan hanya dengan menghantar satu email kepada pelanggan anda sekali hantar sahaja, memang menarik.

Apa yang menarik minat saya adalah ayat dari satu page ini (klik sini untuk melihat sendiri) lihat gambar dibawah:



Untuk mendapat lebih lanjut mengenai apa itu email marketing dan cara-cara mudah untuk mengumpul senarai email dengan pantas dan memperolehi pendapatan ulangan darinya boleh klik pada gambar atau link dibawah untuk lebih lanjut.





Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More