Recent Posts

Thursday

Tempahan Kek Lapis Sarawak 2013

Tempahan Kek Lapis Sarawak 2013

KINI DIBUKA!!


TARIKH TERAKHIR TEMPAHAN RAYA ADALAH
29 JULAI 2013



Tempahan Kek Lapis Sarawak untuk hari raya telah dibukan dan kami telah menambah beberapa jenis kek baru dimana kami percaya akan mendapat tempat dihati peminat-peminat kek lapis sarawak. Kami sedang giat melakukan promosi dan telah menghubungi agen-agen kami serta pelangan kami biasa kami untuk melakukan tempahan lebih awal kerana dijangka kami akan agak sibuk untuk mengambil tempahan yang terlalu banyak kerana masalah kaki tangan yang tidak mencukupi.

Segala tempahan untuk hari raya ini hendaklah menggunakan borang yang telah disediakan dan email kan kepada kami tidak seperti hari biasa dimana kami menerima tempahan hanya melalui sms tetapi untuk mengelak segala kesulitan dan memudahkan kami untuk menyimpan rekod tempahan segala tempahan hendaklah melalui borang yang telah disediakan.

KLIK SINI UNTUK DOWNLOAD BORANG TEMPAHAN!!


Seperti biasa kami akan menghantar dengan mengguakan POS LAJU dan hanya akan mengambil masa 2-3hari untuk penghantaran selalunya 1hari bergantung kepada tempah. Kami akan mengahantar terus ke rumah anda atau ke kampung halaman asalkan tiada masalah penghantaran dari POS LAJU.

Kami doakan anda semakin murah rezki dan mendapat segala kebaikan dari bulan Ramadhan yang mulia ini. Assalamualikum.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More